Huur je instrument bij miMuze | mimuze

Uw webbrowser is verouderd. Gelieve een andere browser te gebruiken voor meer veiligheid, snelheid en om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Geen andere browser? Ontdek hier de verschillende browsers.

Huur je instrument bij miMuze

/sites/default/files/styles/max_1300x1300/public/2023-08/Huur%20banner_0.jpg?itok=ygUooELi

MIMUZE BIEDT VERSCHILLENDE INSTRUMENTEN OOK TE HUUR AAN !

De voorwaarden en prijzen zijn afhankelijk van het type instrument dat je wenst te huren. Het aanbod hierin is in de eerste plaats gericht naar de beginnende speler waarbij een aankoop-investering mogelijks wat voorbarig is.

De minimale huurperiode is voor 3 maanden en wordt automatisch steeds met dezelfde duurtijd verlengd, tenzij schriftelijk opgezegd voor de afloop van de voorgaande periode. Naast de maandelijkse huur wordt een waarborg aangerekend ter waarde van 3 maanden huur.

Bij een eventuele aankoop van het huurinstrument (of ander nieuw instrument!) na de huurperiode wordt zowel de waarborg alsook 50% van de betaalde huurgelden in mindering gebracht!

Indien je ervoor opteert om naast het huren van een instrument een 10-lessenreeks te volgen in de miMuze-academie, geniet je meteen ook nog van eenmalige korting van 15% op het huurbedrag!

(klik hier voor meer info over onze muzieklessen)

Accordeon huur

Accordeon huren

Huur een beginners- of medio knopaccordeon vanaf €21/maand bij miMuze. Dit inclusief de nodige toebehoren zoals een koffer/draaghoes en riemen.

We bieden verschillende merken en modellen aan naargelang de vereiste grootte.

Wat betreft de speelsystemen kan u kiezen tussen B-griff (do 3de rij) en C-griff (do 1ste rij).

digitale drum huren

Digitale drum huren

Huur een digitaal drumstel voor €26/maand bij miMuze!

Dit inclusief drumstoel ,drumstokken en hoofdtelefoon waardoor je volledig klaar bent om te leren drummen zonder ook maar iemand te storen!

akoestische piano's & vleugels

Akoestische piano's & vleugels huren

Akoestische piano’s en vleugels hebben steeds een aparte benadering daar miMuze het Belgisch
verkooppunt
is van Bol Piano’s & Vleugels (NL). Hiervoor kan je dus steeds best contact opnemen om de verschillende mogelijkheden tot koophuur te overlopen.

ONDERHOUD of HERSTELLING huurinstrument

Wanneer een onderhoud of afstelling zich aandient bij je huurinstrument laat je dit steeds uitvoeren door de technische dienst van miMuze. Logisch ook daar het instrument tijdens de huurfase eigendom blijft van miMuze en pas na eventuele aankoop jouw eigendom wordt. Indien er toch zaken worden vastgesteld die niet door onze TD werden uitgevoerd verlies je het retour van de waarborg en kan er alsnog een aankoopverplichting volgen.

Vraag je huurcontract hier aan

miMuze: the place to be!

Topmerken bij en naast elkaar vergelijken in een ruime winkel

Ervaar zelf de verschillen tussen de verschillende types en modellen instrumenten

Laat u begeleiden en informeren door een team van experten

Ontvang steeds een interessante prijs door dagelijkse online-vergelijking!

Koop met een gerust gevoel door optimale garanties en de beste services!

Gemakkelijk bereikbaar met gratis & ruime parking

Alles in één: koop, leer en beleef bij miMuze

Small